Direktlänk till inlägg 4 maj 2010

Nystickat....

Av Lena - 4 maj 2010 12:12


Så har några veckor förflutit sen jag började arbeta igen, är ju sjukskriven på deltid men det känns ändå inte sådär jättebra, pigg i kroppen och också ganska pigg i "knoppen"   ... men helt slut efter de få timmar jag gör om dagen, var jag i och för sig när jag var helt frisk också men det är på ett annat sätt nu, får se hur detta ska sluta, känner mig ju också lite oroad att det ska bli nåt igen, blir ju lite psykiskt också dessvärre.....


Annars så har jag stickat en del sen sist, lägger in en bild på sockor som ett exempel, har fått lite "dille" på det men nu har jag gjort ett avbrott på sockstickandet och har börjat sticka på en supersnygg coboltblå tröja till mig själv, så härligt  garn som heter "Kreta"... kommer en bild kanske så småningom på denna tröja!!


  

 
 
Ingrid

Ingrid

5 maj 2010 11:44

Hejsan Lena!
Så tråkigt att du inte mår riktigt bra av att jobba. Hoppas att det kommer till någon lösning så att du inte går i väggen totalt, det är ju lätt hänt tyvärr.

Fina sockar har du gjort minsann. Det är roligt med stickning och jag blir riktigt sugen när du skriver att du stickar en tröja. Jag har stickat jättemycket förr, men sedan barnen blev stora och datorn tog över tiden, så har det inte blivit så mycket gjort.

Ha en fin fortsättning på dagen!
Kram Ingrid

http://blog.stenstugu.com

 
Bimban

Bimban

12 maj 2010 12:48

Hej Lena!
Tittar in en sväng och önskar dig en trevlig helg/Kram Bimban

http://www.bimban.se

 
Annette

Annette

15 maj 2010 10:54

Hejsan.
Hoppas du mår bättre nu, förstår att du har haft det jobbigt, var rädd om dig.
Du är duktig på att sticka, jättefina alster.
Kram

http://annetteathome.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 30 juli 2011 10:01

En härlig vecka tillbringades hos min svägerska och svåger i Blekinge skärgård utanför Sölvesborg, deras sommarhus ligger så fint alldeles nära havet, det blev många härliga bad, trevlig samvaro med god mat och kortspelande samt inte minst långpromen...

Av Lena - 30 juni 2011 09:45

Sommaren inleddes med en kryssning till Riga och Lettland tillsammans med barnbarnet Sandra, hade jättekul i Riga, åkte först på en sightseeing med guide och sedan utforskade vi centrum med gamla staden själva under ett dygn, fanns så mycket vackra g...

Av Lena - 10 juni 2011 09:45


              Barnbarnet Sandra tog sin studentexamen på Ösby naturbruksgymnasium; nu utbildad travhästskötare m m, det var en riktigt härlig dag med solsken och blå himmel, underbart med alla finklädda ungdomar och all glädje hos dem och d...

Av Lena - 27 mars 2011 09:24

  I fredags kväll blev det Mia Skäringers show "Dyngkåt och hur helig som helst" på Västerås konserthus tillsammans med bästa väninnan Iréne..... det var verkligen en upplevelse, många skratt och till stor del mycket tragik och allvar, Mia är otrol...

Av Lena - 6 mars 2011 17:42

På tiden att jag får lite gjort här på min blogg, har ju varit stiltje som ni ju märkt länge!!!! Lovade ju någon bild från Irland, här kommer en...... och åter en ....             Sammanfattar höst och vinter här: Hösten inledde vi med...

Ovido - Quiz & Flashcards