Direktlänk till inlägg 6 augusti 2007

Ljuvliga blommor!!

Av Lena - 6 augusti 2007 09:59


Måste bara dela med mig av de underbara och skira pelargonerna Barbara Eldridge (vit) och Deacon Moonlight (rosa), är de inte ljuvliga så säg .....



 
 
Ruth

Ruth

6 augusti 2007 11:16

Hej vännen.
Så roligt att även du har börjat blogga (i det dolda :-) utan att ge dig till känna. Vet att du är en stor blommster fantast och har så mycket vackert i dina rabatter och krukor. Fy vad jobbigt du har haft det med huvudet, man skall vara tacksam för varje dag, om morgondagen vet man intet. Har läst alla dina inlägg bakåt till det först skrivna. Härliga bilder och trevlig läsning. Sätter en länk till dig på min Blogg när jag klampar in där nästa gång. Så klara och fina bilder, vad har du för en kamera ? min är så stor så jag funderar på att köpa en ny, vill ha en som jag bara stoppar i fickan och som kan följa med mig över allt. Hoppas dina krafter återvänder till fullo snart !
Kramar om dig !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Ingrid

Ingrid

6 augusti 2007 11:42

Hejsan Lena!
Tack för mailet med adressen till din blogg. Har läst lite och förstår att du haft en tuff sommar. Hoppas att du fortsätter att krya på dig och får krafterna åter.

Vilket svårt val det var på din omröstning, jag valde gullviva, för de är så underbara, både att se ute i naturen och otroligt vackra i en vas också. Mamma plockade alltid gullvivor på våren och satte på pappas grav. Nu är mamma borta, men jag följer hennes tradition och plockar alltid några stora buketter gullvivor till gravarna på våren.

Ha en fin fortsättning på den här veckan som verkar bli en riktigt sommarvecka!
Kram Ingrid

http://stenstugu.com

 
Jenn

Jenn

6 augusti 2007 11:57

Hei på deg Lena.
Så koselig å se at du blogger også,nå som jeg vet om den blir jeg fast gjest:=))
Trist å lese om at du har varit sjuk,håper du snart er ditt gamle jeg igjen.
Nydelige pelargoniar du har.Jeg har også noen men de er ikke så fine som dine.Tror ikke de plantene gillar meg:P
Jeg har besøk av min datter og to dattersønner så det blir lite på nett på om dagen,kommer sterkere tilbake snart.
Ha en fin fortsetting på sommeren Lena og krya på dig.
KRAM.

http://jenn.bloggagratis.se

 
Maggan

Maggan

6 augusti 2007 14:01

Hej Lena! Kul att se din fina blogg! Ska genast lägga en länk hit på min sida.
Trist att höra att du varit dålig, vi får hoppas att det blir bättre nu framöver i alla fall. Åh så vackra dom är! Jag har Deacon Birthday och har haft D Picoteé förut. Underbara pellar!! Sköt om dej! Kramar från Maggan

http://stickatovirkat.blogspot.com

 
Inger

Inger

6 augusti 2007 14:14

va kul..Lena - nu har du också en liten blog. Ska strax sätta in länken till dig på min blog...
vilka fina pelagoner..jag röstade på tulpan, det är min älskningsblomma.
Ha det så gott min vän...kramis inger

http://ingers.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Rosi-E

6 augusti 2007 18:20

Det var trevligt att läsa alla inlägg. Sidan är redan laggt till Favoriterna. Krya på dig och passa på de kanske sista fina sommardagar. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 30 juli 2011 10:01

En härlig vecka tillbringades hos min svägerska och svåger i Blekinge skärgård utanför Sölvesborg, deras sommarhus ligger så fint alldeles nära havet, det blev många härliga bad, trevlig samvaro med god mat och kortspelande samt inte minst långpromen...

Av Lena - 30 juni 2011 09:45

Sommaren inleddes med en kryssning till Riga och Lettland tillsammans med barnbarnet Sandra, hade jättekul i Riga, åkte först på en sightseeing med guide och sedan utforskade vi centrum med gamla staden själva under ett dygn, fanns så mycket vackra g...

Av Lena - 10 juni 2011 09:45


              Barnbarnet Sandra tog sin studentexamen på Ösby naturbruksgymnasium; nu utbildad travhästskötare m m, det var en riktigt härlig dag med solsken och blå himmel, underbart med alla finklädda ungdomar och all glädje hos dem och d...

Av Lena - 27 mars 2011 09:24

  I fredags kväll blev det Mia Skäringers show "Dyngkåt och hur helig som helst" på Västerås konserthus tillsammans med bästa väninnan Iréne..... det var verkligen en upplevelse, många skratt och till stor del mycket tragik och allvar, Mia är otrol...

Av Lena - 6 mars 2011 17:42

På tiden att jag får lite gjort här på min blogg, har ju varit stiltje som ni ju märkt länge!!!! Lovade ju någon bild från Irland, här kommer en...... och åter en ....             Sammanfattar höst och vinter här: Hösten inledde vi med...

Ovido - Quiz & Flashcards