Direktlänk till inlägg 10 oktober 2007

Mallorca till våren!

Av Lena - 10 oktober 2007 15:16




Måste ju berätta att jag bokat en resa till Mallorca i maj 2008, ni tycker säkert att jag är mycket tidigt ute men sån är jag nu en gång för alla, vill veta i god tid var jag ska åka och på vilket hotell jag ska bo o s v ...Mallorca har blivit en favorit för mig, tycker flygtiden är så lagom 3, 5 timmar knappt och det är så vackert där och rent, ska för första gången bo på playa de Palma, har varit på Alcudia och bott flera gånger men då har jag haft barn med mig och nu ska jag åka ensam med en väninna och då blir läget ett annat, vi vill ha både sevärdheter, bad och shopping på nära håll!

 
 
christina

christina

10 oktober 2007 15:27

Men åhhh så skönt det blir för dig, sol och värme, god mat mm.
Skönt att unna sig lite av det goda det behöver man så väl.
Ha det riktigt gott vännen
Kram

http://sockertoppan.blogspot.com

 
Annette

Annette

10 oktober 2007 17:47

Åh så underbart med din resa till min älsklingsö, jag är så glad för din skull. Börjar längta igen, hm, får se hur hälsan är framöver.
Fallet ja, det blev rätt i en lövhög så det gick bra;)

http://annette.bloggagratis.se

 
annica

annica

10 oktober 2007 19:20

Neeej, nu blir jag aaavuuundsjuuuk!!!
Men så underbart, verkligen något att se fram emot!

http://bloggagratis.gitjejen.se

 
leila

leila

10 oktober 2007 21:32

hej, lustigt, jag sitter och letar resa åt mig och gubben. Detlutar åt Mallorca nångång i vår. det är bra att vara tidigt ute, kanske ses vi där :) kramis leila

http://ladyley.se/blogg

 
Ingrid

Ingrid

10 oktober 2007 22:53

Så underbart att planera inför våren!! Har du då dessutom fått lägenheten i stället för huset, är det ju lätt att resa iväg.

Mallorca har vi varit på ett par gånger och gillar verkligen den ön. Sista gången vi var där gick det direktflyg från Visby. Du kan inte ana vilken lyx att inte behöva åka till Arlanda och övernatta där. Ofta får vi göra det både vid avresa och hemresa. Det är både dyrbart och tråkigt.
Ha en fin fortsättning på veckan! Kram Ingrid

http://dagbok.stenstugu.com

 
Ingen bild

Ingrid igen

10 oktober 2007 22:54

Glömde ju att tacka för mailet med halloween- och nallegåvan. Kram

 
Ruth

Ruth

11 oktober 2007 21:51

Så lyxigt att bara få ge sig av och njuta av tillvarorn, slippa bädda säng och koka mat. Ta dagen som den kommer och bara vara och göra det som känns roligt och trevligt.
Nu har du något att längta till, men det dröjer ett tag tills dess.
Hoppas du får en fin helg !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
agge

agge

11 oktober 2007 21:55

Vad härligt med din resa till Mallorca. dit vill jag åka igen någon dag. varit där , bodde i Palma stad. Underbar och rolig resa.
Faktiskt den bästa resan jag varit på.

kram

http://agges.bloggagratis.se

 
Annette

Annette

13 oktober 2007 11:23

Jag tycker om böcker som handlar om livet i länder som jag inte känner till så bra, som t.ex Afghanistan, Flyga drake är t.ex en riktig favorit för mig, likaså Tusen strålande solar. Jag ska kika efter den du rekommenderar också.
Må så gott i helgen.

http://annette.bloggagratis.se

 
Anneli

Anneli

14 oktober 2007 18:32

Vilken fin blogg du har. Jga gillar de rosa blommorna och den romantiska stilen på din blogg!
Och att du är ute i så god tid! Det kan inte jag vara. Finns ingen möjlighet att planera så långt i förväg!

Jag hoppas du får riktigt trevligt på resan!

Må gott

http://fnisseli.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 30 juli 2011 10:01

En härlig vecka tillbringades hos min svägerska och svåger i Blekinge skärgård utanför Sölvesborg, deras sommarhus ligger så fint alldeles nära havet, det blev många härliga bad, trevlig samvaro med god mat och kortspelande samt inte minst långpromen...

Av Lena - 30 juni 2011 09:45

Sommaren inleddes med en kryssning till Riga och Lettland tillsammans med barnbarnet Sandra, hade jättekul i Riga, åkte först på en sightseeing med guide och sedan utforskade vi centrum med gamla staden själva under ett dygn, fanns så mycket vackra g...

Av Lena - 10 juni 2011 09:45


              Barnbarnet Sandra tog sin studentexamen på Ösby naturbruksgymnasium; nu utbildad travhästskötare m m, det var en riktigt härlig dag med solsken och blå himmel, underbart med alla finklädda ungdomar och all glädje hos dem och d...

Av Lena - 27 mars 2011 09:24

  I fredags kväll blev det Mia Skäringers show "Dyngkåt och hur helig som helst" på Västerås konserthus tillsammans med bästa väninnan Iréne..... det var verkligen en upplevelse, många skratt och till stor del mycket tragik och allvar, Mia är otrol...

Av Lena - 6 mars 2011 17:42

På tiden att jag får lite gjort här på min blogg, har ju varit stiltje som ni ju märkt länge!!!! Lovade ju någon bild från Irland, här kommer en...... och åter en ....             Sammanfattar höst och vinter här: Hösten inledde vi med...

Ovido - Quiz & Flashcards