Direktlänk till inlägg 10 november 2007

Snöigt och snorigt!!

Av Lena - 10 november 2007 11:34

Ja, här sitter jag framför datorn och hostar och har mig, har varit jätteförkyld och febrig i 4-5 dagar, jag som skulle ha en sån mysig helg helt för mig själv, typiskt :o)! Man och son flög igår morse, tillsammans med min mans mellanson med familj till Manchester för vidare befordran till Liverpool för att se en fotbollsmatch och se sig omkring under ett par dagar. Oves barnbarn 2 tvillinggrabbar är stora Liverpoolanhängare och tog studenten i juni i år, de fick denna resa i studentpresent av sin mormor och morfar och Ove och Andreas (som är 2,5 år äldre än grabbarna och farbror åt dem) anslöt sig till resan tillsammans med grabbarnas morfar och föräldrar, hoppas de får ett par riktigt trevliga dagar ihop!


Måste ta och feja runt lite med trasan här, i morgon är det visning av vårt hus igen, är många hus till salu just nu så, många som tänkt sig att sälja sina hus såsmåningom slår till nu före årsskiftet tydligen för sedan blir det andra skatteregler som inte är så gynnsamma för säljare av hus, hoppas verkligen att vi får en köpare! Önskar er alla en skön helg!

 
 
Annica

Annica

10 november 2007 14:22

Håller tummarna nu Lena!
Vi fick en jätte fin present av M.P på jobbet! du kommer nog att gilla den! Kram!
Krya på dig!

http://gitjejen.bloggagratis.se

 
Ulla-Britt

Ulla-Britt

10 november 2007 17:31

Hejsan Lena!
Så fint du har gjort i bloggen verkligen fin bakgrund.Så gillar jag det söta huset som du pixlat förståss.
Nu blir jag så himla sugen att byta grafik men min dator är på lagning så jag har lånat en gammal burk.Med den här kan jag bar surfa lite på nätet och skriva lite i bloggen.
Städa ja det slipper man inte ifrån och om du ska visa huset är det extra noga förståss.Hoppas du får en bra köpare snart.
Kramisar från Ulla-Britt

http://ulla-britt.bloggagratis.se

 
Ingrid

Ingrid

10 november 2007 23:35

Instämmer med Ulla-Britt, vilken vacker bakgrund du har här! Nu har jag röstat hos dig här igen, det var lite knepigt den här gången, jag skulle vilja kryssa i flera alternativ. Hoppas nu att förkylningen ger med sig och att det går bra med husvisningen.
Ha en fin helg! Kram Ingrid

http://dagbok.stenstugu.com

 
Ruth

Ruth

11 november 2007 09:59

Välkommen tillbaka vännen !
Himla fint du har tapetserat här (blåa nyanser är mina färger.) Så trist att vara sjuk, det snövlas och hostas över allt så det är något som sprider sig som löven för vinden. Hoppas du trotts allt får en fin söndag.
Skickar dig en söndagskryapådigkram !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Barbro F

11 november 2007 16:59

Jag hoppas att du snart ska fri från din förkylning.
Det är nog inte så ovanligt att ha fler visningar och det verkar vara många hus till salu. För några år sedan var det dessutom någon som förutspådde ett större utbud p g a "alla 40-talister" som var intresserade att avyttra sina hus. Kanske detta också bidrar till mångfalden. Jag håller dock tummarna att ni snart ska ha rott försäljningen i land. Ni har ju inte haft huset till salu så länge än. Lycka till!

 
inger

inger

11 november 2007 17:36

hej Lena..hoppas du snart blir bättre..jag har nu jobbat 1 vecka, med mina 3 timmar..gick rätt så bra, men var trött i benen..och mycket att göra, jag måste ta det lite lugnare inte stressa...jobbar ju gratis för firman, får än sjukpenning så varför ska jag stressa :)) nu har vi fått snö..men tittade ut och allt är borta igen..fin vintergrafik på sidan..ska jag skicka en liten vintersiggie ? kram inger

http://ingers.bloggagratis.se

 
agge

agge

11 november 2007 20:25

Lycka till med husförsäljningen och hoppas att ni får ut det ni vill för det.

kram

http://agges.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 30 juli 2011 10:01

En härlig vecka tillbringades hos min svägerska och svåger i Blekinge skärgård utanför Sölvesborg, deras sommarhus ligger så fint alldeles nära havet, det blev många härliga bad, trevlig samvaro med god mat och kortspelande samt inte minst långpromen...

Av Lena - 30 juni 2011 09:45

Sommaren inleddes med en kryssning till Riga och Lettland tillsammans med barnbarnet Sandra, hade jättekul i Riga, åkte först på en sightseeing med guide och sedan utforskade vi centrum med gamla staden själva under ett dygn, fanns så mycket vackra g...

Av Lena - 10 juni 2011 09:45


              Barnbarnet Sandra tog sin studentexamen på Ösby naturbruksgymnasium; nu utbildad travhästskötare m m, det var en riktigt härlig dag med solsken och blå himmel, underbart med alla finklädda ungdomar och all glädje hos dem och d...

Av Lena - 27 mars 2011 09:24

  I fredags kväll blev det Mia Skäringers show "Dyngkåt och hur helig som helst" på Västerås konserthus tillsammans med bästa väninnan Iréne..... det var verkligen en upplevelse, många skratt och till stor del mycket tragik och allvar, Mia är otrol...

Av Lena - 6 mars 2011 17:42

På tiden att jag får lite gjort här på min blogg, har ju varit stiltje som ni ju märkt länge!!!! Lovade ju någon bild från Irland, här kommer en...... och åter en ....             Sammanfattar höst och vinter här: Hösten inledde vi med...

Ovido - Quiz & Flashcards