Direktlänk till inlägg 14 november 2007

Tjejsnack W46

Av Lena - 14 november 2007 07:26



  • Sover du bra på nätterna, eller vad gör du om du inte kan somna/sova?
  • Mitt svar: Sover bra, men kan jag inte det någon natt så brukar jag tända lampan och läsa en bok då blir jag snart sömning!

  • Hur många timmar sover du per natt, vardag/helg?

    Blir ungefär 8 timmar både vardag som helg!
  • När går du upp respektive och går och lägger dig vardag/helg?

    Vardagar brukar jag lägga mig ca 22.00 och helger ett par timmar senare, går upp på morgonen vardag vid 6-7-tiden och helger vid 9 ungefär!
  • Snarkar du, talar i sömnen eller kanske t.o.m går i sömnen?

    Tyvärr snarkar jag, ingen vill så gärna sova i samma rum som mig!

    Sover du ensam i sängen, om inte med vem/vilka?

    Sover ensam i rummet p g a ovanstående :o)
  •  
     
    Hanneles jul

    Hanneles jul

    14 november 2007 09:06

    Maken använder samma insomningesätt :)

    http://hannelesjul.blogspot.com

     
    Ingrid

    Ingrid

    14 november 2007 22:45

    Maken påstår att jag snarkar ibland, men jag tror honom inte. Jag har aldrig märkt det!!
    Kram

    http://dagbok.stenstugu.com

     
    Ruth

    Ruth

    19 november 2007 23:53

    Välkommen tillbaka ut i blogg virveln !
    Sitter just nu och lyssnar på Karlavagnen på radio'n, handlar om sömnstörningar, mycket intressant. Oftast så sover jag gott, och snarkar påstår min man att jag gör, men jag tvivlar (har inte hört det sjäv :-)
    God natt vännen !

    http://bernamis.bloggagratis.se

    Från
        Kom ihåg mig
    URL

    Säkerhetskod
       Spamskydd  

    Kommentar

    Av Lena - 30 juli 2011 10:01

    En härlig vecka tillbringades hos min svägerska och svåger i Blekinge skärgård utanför Sölvesborg, deras sommarhus ligger så fint alldeles nära havet, det blev många härliga bad, trevlig samvaro med god mat och kortspelande samt inte minst långpromen...

    Av Lena - 30 juni 2011 09:45

    Sommaren inleddes med en kryssning till Riga och Lettland tillsammans med barnbarnet Sandra, hade jättekul i Riga, åkte först på en sightseeing med guide och sedan utforskade vi centrum med gamla staden själva under ett dygn, fanns så mycket vackra g...

    Av Lena - 10 juni 2011 09:45


                  Barnbarnet Sandra tog sin studentexamen på Ösby naturbruksgymnasium; nu utbildad travhästskötare m m, det var en riktigt härlig dag med solsken och blå himmel, underbart med alla finklädda ungdomar och all glädje hos dem och d...

    Av Lena - 27 mars 2011 09:24

      I fredags kväll blev det Mia Skäringers show "Dyngkåt och hur helig som helst" på Västerås konserthus tillsammans med bästa väninnan Iréne..... det var verkligen en upplevelse, många skratt och till stor del mycket tragik och allvar, Mia är otrol...

    Av Lena - 6 mars 2011 17:42

    På tiden att jag får lite gjort här på min blogg, har ju varit stiltje som ni ju märkt länge!!!! Lovade ju någon bild från Irland, här kommer en...... och åter en ....             Sammanfattar höst och vinter här: Hösten inledde vi med...

    Ovido - Quiz & Flashcards