Direktlänk till inlägg 29 december 2007

År 2008 närmar sig .....

Av Lena - 29 december 2007 14:51


Än så länge är det ett par dagar kvar men snart så .....  Ska bli spännande med ett nytt år och se vad det för med sig, allt kan ändra sig så fort; från dåligt till bra och tvärtom, hoppas på det första alternativet, inte för att jag kan påstå att mitt år varit alltigenom dåligt för det har det absolut inte men jag hade en jobbig tid under sommar och höst med proppar som jag drabbades av som en medicinbiverkan men mycket annat har varit jättebra!


Önskar alla er mina kära vänner både på nätet och andra som eventuellt läser min blogg ett bra slut på år 2007 och ett Gott Nytt År!!


Många kramar från Lena

 
 
Ruth

Ruth

29 december 2007 15:14

Hej vännen..
Önskar att även du får ett nytt underbart år 2008. Här regnar det och är + 4* men ännu så är det snö, hoppas att vädret vänder så det blir ny vit snö på den som redan ligger.
SKÅL FÖR DET NYA ÅRET !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Annica

Annica

29 december 2007 16:27

Hej tjejen! Hoppas allt är ok med dig, och önskar dig god fortsättning och ett gott nytt år! Jobbar nyårsafton till 21:15,men med annelen, så det känns helt ok! Vi ska äta varsin räksmörgås, och skåla i pommac! Det duger väl det å´! Kramizar!!!

http://gitjejen.bloggagratis.se

 
agge

agge

31 december 2007 11:00

Önskar dig ett Gott Nytt År!!!!!!
kram

http://agges.bloggagratis.se

 
Ingrid

Ingrid

31 december 2007 11:16

Hejsan!
Ett gott slut på 2007 och ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig och de dina.
Hälsningar från ett soligt och vackert Gotland! Kram Ingrid

http://dagbok.stenstugu.com

 
Jenn

Jenn

31 december 2007 14:43

Et riktig Godt Nytt År ønskes deg og dine Lena!
Klem Jenn.

http://jenn-k.com/blog.htm

 
Inger

Inger

2 januari 2008 08:56

Hej vännen...önskar dig och familjen ett gott nytt år..hoppas allt är bra med dig och de dina, vi hörs snart igen...kramis från din vän inger

http://ingers.bloggagratis.se

 
Helene

Helene

3 januari 2008 09:31

Hej Vännen.
Vill önska dig en god fortsättning på det nya året och hoppas att allt är bra med dig.

kramis kramis

http://helenes.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 30 juli 2011 10:01

En härlig vecka tillbringades hos min svägerska och svåger i Blekinge skärgård utanför Sölvesborg, deras sommarhus ligger så fint alldeles nära havet, det blev många härliga bad, trevlig samvaro med god mat och kortspelande samt inte minst långpromen...

Av Lena - 30 juni 2011 09:45

Sommaren inleddes med en kryssning till Riga och Lettland tillsammans med barnbarnet Sandra, hade jättekul i Riga, åkte först på en sightseeing med guide och sedan utforskade vi centrum med gamla staden själva under ett dygn, fanns så mycket vackra g...

Av Lena - 10 juni 2011 09:45


              Barnbarnet Sandra tog sin studentexamen på Ösby naturbruksgymnasium; nu utbildad travhästskötare m m, det var en riktigt härlig dag med solsken och blå himmel, underbart med alla finklädda ungdomar och all glädje hos dem och d...

Av Lena - 27 mars 2011 09:24

  I fredags kväll blev det Mia Skäringers show "Dyngkåt och hur helig som helst" på Västerås konserthus tillsammans med bästa väninnan Iréne..... det var verkligen en upplevelse, många skratt och till stor del mycket tragik och allvar, Mia är otrol...

Av Lena - 6 mars 2011 17:42

På tiden att jag får lite gjort här på min blogg, har ju varit stiltje som ni ju märkt länge!!!! Lovade ju någon bild från Irland, här kommer en...... och åter en ....             Sammanfattar höst och vinter här: Hösten inledde vi med...

Ovido - Quiz & Flashcards