Direktlänk till inlägg 1 februari 2008

Jobbarhelg ....

Av Lena - 1 februari 2008 21:37

Ja så var det då dags med en jobbarhelg för mig, var längesen sist då jag varit sjukskriven i princip hela hösten och sedan arbetstränat, arbetar nu 50 % av min arbetstid, det känns bra, skönt att testa sin ork och sina krafter och känna att allt är på väg emot det normala! Slutade i alla fall 19.00 ikväll så jag hann hem till På Spåret och lagomt till det hade Ove fixat till en god smörgås med räkor, ägg, stenbitsrom m m så det blev en skön stund med en mugg te och smörgås och trevligt TV-program fick också några goda skratt när jag såg programmet Robin, som intervjuade Ulf Larsson och en ståuppkomiker (kommer inte ihåg namnet just nu), måste säga att Uffe L gör sig bättre som komiker än som dansare! Nu ska jag snart krypa till kojs och lyssna lite på en talbok (avkopplande), börjar arbeta 06.45 imorgon, önskar alla en God helg!

 
 
Ingrid

Ingrid

1 februari 2008 22:58

Vi har också sett På Spåret och det var ju lite extra skojigt när det nu var en Gotlandsresa med. Vi kunde ju svara på alla frågorna!!
Hoppas att du får en lugn och trevlig jobbarhelg! Kram Ingrid

http://dagbok.stenstugu.com

 
Susan

Susan

3 februari 2008 23:44

Hoppas din jobbarhelg gick lika bra som min. Men visst är det skönt när den är gjort. Mår du ok när du jobbar helg? Jag menar, det är ju alltid tyngre då, även om du har kortare arbetstid. Jag är ju tjänsteledig egentligen, men jobbar var 3:e på annat ställe än min ordinarie. Jag slutade där, efter mina så kallade arbetskamrater talat om för mig att jag inte "passade in" i gruppen eftersom jag har ett barn med en sjukdom, och fick vara borta en del mellan varven. Goa vänner va?! Men här är trevligt där jag jobbar nu :O)))
Kram på dig.
PS fin pixelbild på tulpanen
Susan

http://leoscornerblog.blogspot.com

 
Jenn

Jenn

4 februari 2008 18:11

Godt å høre det går mot det normale igjen Lena:))
Jeg har også blitt mere "normal" den siste tiden..har vært en del dårlig men ser lyset i tunnelen nå-herlig:))
Du fikk mailen min med passordet til bloggen håper jeg? Jeg sendte det iallefall,visst ikke skrik ut så får du det på nytt vet du:)
Ha en fin kveld.
KRAM.

http://jenn-k.com/blog.htm

 
Annica

Annica

6 februari 2008 15:36

Hej tjejen! Nu var det ett tag sedan vi sågs´, vi går ju mest om varandra! Hoppas vi ses nästa v, just nu är jag hemma med sjukt barn... (Ludde förkyld o grinig).
Helt slut för övrigt, jag skulle vilja att det var sommar och semester nu!!! Kram!

http://gitjejen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 30 juli 2011 10:01

En härlig vecka tillbringades hos min svägerska och svåger i Blekinge skärgård utanför Sölvesborg, deras sommarhus ligger så fint alldeles nära havet, det blev många härliga bad, trevlig samvaro med god mat och kortspelande samt inte minst långpromen...

Av Lena - 30 juni 2011 09:45

Sommaren inleddes med en kryssning till Riga och Lettland tillsammans med barnbarnet Sandra, hade jättekul i Riga, åkte först på en sightseeing med guide och sedan utforskade vi centrum med gamla staden själva under ett dygn, fanns så mycket vackra g...

Av Lena - 10 juni 2011 09:45


              Barnbarnet Sandra tog sin studentexamen på Ösby naturbruksgymnasium; nu utbildad travhästskötare m m, det var en riktigt härlig dag med solsken och blå himmel, underbart med alla finklädda ungdomar och all glädje hos dem och d...

Av Lena - 27 mars 2011 09:24

  I fredags kväll blev det Mia Skäringers show "Dyngkåt och hur helig som helst" på Västerås konserthus tillsammans med bästa väninnan Iréne..... det var verkligen en upplevelse, många skratt och till stor del mycket tragik och allvar, Mia är otrol...

Av Lena - 6 mars 2011 17:42

På tiden att jag får lite gjort här på min blogg, har ju varit stiltje som ni ju märkt länge!!!! Lovade ju någon bild från Irland, här kommer en...... och åter en ....             Sammanfattar höst och vinter här: Hösten inledde vi med...

Ovido - Quiz & Flashcards