Direktlänk till inlägg 10 februari 2008

Delfinalsvinnare....

Av Lena - 10 februari 2008 15:56

Röstade igår på Amy och Sussi, Amy gick direkt till Globen, helt rätt, tyckte hon gjorde bra ifrån sig och tror hon har chans att vinna hela tävlingen, Sussi Tapper var verkligen en positiv överraskning för mig, vilken röst hon har och låten var också bra och inte lik alla andra, tråkigt att hon bara gick till 2:a chansen men hon finns ju med i alla fall, förstår ju också att Christer gick direkt till Globen, både låt och hela uppträdandet var ju ett direkt frieri ut i Europa, det var nog som Ove, min karl sa att det var många medelålders kvinnor som röstade på honom, E-types låt var inte alls i min smak! Blir spännande med en delfinal i min hemstad Västerås, ska se den på TV.

 
 
agge

agge

10 februari 2008 16:23

Tycker som du Lena när det gäller Suzzi Tapper. Det var en vacker ballad och borde istället för christer gått direkt till final.
Christer och låt ????????????

http://agges.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

11 februari 2008 09:44

Suzzi's låt var fin, men ingen slagerdänga. Tykte hon lät som en Anita Lindblom kopia. Hennes låt kommer nog att höras ofta i radion. Amy's låt var väldigt ensidig, inte många toner upp och ner, synd för hon är bra. Velvet var min favorit. Christer har jag alltid gillat med sin mjuka och välformade basröst, en bra och fläktig låt, men även den kunde ha varit bättre. Det är mina reflektioner efter denna kvällen..

http://bernamis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 30 juli 2011 10:01

En härlig vecka tillbringades hos min svägerska och svåger i Blekinge skärgård utanför Sölvesborg, deras sommarhus ligger så fint alldeles nära havet, det blev många härliga bad, trevlig samvaro med god mat och kortspelande samt inte minst långpromen...

Av Lena - 30 juni 2011 09:45

Sommaren inleddes med en kryssning till Riga och Lettland tillsammans med barnbarnet Sandra, hade jättekul i Riga, åkte först på en sightseeing med guide och sedan utforskade vi centrum med gamla staden själva under ett dygn, fanns så mycket vackra g...

Av Lena - 10 juni 2011 09:45


              Barnbarnet Sandra tog sin studentexamen på Ösby naturbruksgymnasium; nu utbildad travhästskötare m m, det var en riktigt härlig dag med solsken och blå himmel, underbart med alla finklädda ungdomar och all glädje hos dem och d...

Av Lena - 27 mars 2011 09:24

  I fredags kväll blev det Mia Skäringers show "Dyngkåt och hur helig som helst" på Västerås konserthus tillsammans med bästa väninnan Iréne..... det var verkligen en upplevelse, många skratt och till stor del mycket tragik och allvar, Mia är otrol...

Av Lena - 6 mars 2011 17:42

På tiden att jag får lite gjort här på min blogg, har ju varit stiltje som ni ju märkt länge!!!! Lovade ju någon bild från Irland, här kommer en...... och åter en ....             Sammanfattar höst och vinter här: Hösten inledde vi med...

Ovido - Quiz & Flashcards