Direktlänk till inlägg 18 april 2008

Knallröd tapet ....

Av Lena - 18 april 2008 14:57


Idag har Ove  hämtat hem tapeter som jag beställt, ska ha dem i hallen som en fond, de är klarröda med stora blommor och fåglar på, känner mig så glad för de är riktigt "klatchiga", känner för lite färg och flärd, dessutom har jag beställt lite nya möbler, ja inget märkvärdigt utan vita ganska enkla bokhyllor att ha i sovrummet och ett smalt vitrinskåp till köket och det blir så fräscht, vi har nu bott in oss ca 1,5 månad i lägenheten och börjar se vad som behövs och hur man vill ha det!! Ska ta några bilder och lägga ut här så småningom när det börjar bli klart, dessutom så blir det nog en del pellisbilder framöver, har börjat komma knopp i en del pelargoner! Önskar er alla en skön helg, ska bli både sol och varmt ryktas det om :o)

 
 
Ingen bild

agge

19 april 2008 12:26

vad kul att få nyrustat och att få nya möbler. Ska bli kul att få se , sen. Det verkar som ni trivs i lgh iallafall och det är ju bra.

jag förstår att nu börjar pelargonerna ta fart och det ska också bli spännande att se vad du lyckats med att driva upp i år.

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 30 juli 2011 10:01

En härlig vecka tillbringades hos min svägerska och svåger i Blekinge skärgård utanför Sölvesborg, deras sommarhus ligger så fint alldeles nära havet, det blev många härliga bad, trevlig samvaro med god mat och kortspelande samt inte minst långpromen...

Av Lena - 30 juni 2011 09:45

Sommaren inleddes med en kryssning till Riga och Lettland tillsammans med barnbarnet Sandra, hade jättekul i Riga, åkte först på en sightseeing med guide och sedan utforskade vi centrum med gamla staden själva under ett dygn, fanns så mycket vackra g...

Av Lena - 10 juni 2011 09:45


              Barnbarnet Sandra tog sin studentexamen på Ösby naturbruksgymnasium; nu utbildad travhästskötare m m, det var en riktigt härlig dag med solsken och blå himmel, underbart med alla finklädda ungdomar och all glädje hos dem och d...

Av Lena - 27 mars 2011 09:24

  I fredags kväll blev det Mia Skäringers show "Dyngkåt och hur helig som helst" på Västerås konserthus tillsammans med bästa väninnan Iréne..... det var verkligen en upplevelse, många skratt och till stor del mycket tragik och allvar, Mia är otrol...

Av Lena - 6 mars 2011 17:42

På tiden att jag får lite gjort här på min blogg, har ju varit stiltje som ni ju märkt länge!!!! Lovade ju någon bild från Irland, här kommer en...... och åter en ....             Sammanfattar höst och vinter här: Hösten inledde vi med...

Ovido - Quiz & Flashcards