Direktlänk till inlägg 13 juli 2008

Semestertider ....

Av Lena - 13 juli 2008 16:10

 

Härliga tider framöver, har jobbat sista dan idag, nu är det 4 veckors semester som gäller, slängde mina Foppatofflor (arbetsskorna) i tvättmaskinen när jag kom hem, ska ta dagen som den kommer närmsta veckan, kanske lite dagsutflykter, badturer och så, den 25 åker jag på kryss till Åbo och Nådendal 4 dgr med dotter och barnbarn, sedan i början på augusti blir det några dagar i Stockholm på hotell, bra pris genom att jag är kund på Ellos, 1499 kr per person för 3 nätter, 3 frukostar och 3 lättare middagsbufféer på hotel Clarion, ska bli härligt!


Sommarkram från Lena

 
 
inger

inger

14 juli 2008 08:10

hejsan lena,,önskar dig en skön semester..jag jobbar..men har åtminstone nu 3 dar ledigt från stressen..
du ska till Stockholm, där är jag ibland, tar flyget från Lübeck till Skavsta..tar bara en timme och lite till..vi bor alltid på Amaranten nära stan..ha det så kul min vän.
en skön semester önskar jag dig..kram inger

http://ingerssite.de

 
Yvonne

Yvonne

14 juli 2008 08:35

Ja nu har du en god tid framöver.
Vilket bra pris på den hotellvistelsen!
Det är härligt me semestertider!

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Ingrid

Ingrid

14 juli 2008 08:57

Så härligt med semester och det verkar som om du kommer att få det trevligt. Jag är ju också kund hos Ellos, men det där erbjudandet har jag missat. Jag måste nog kolla på det lite, det låter intressant.
Ha det riktigt skönt!
Kram Ingrid

http://dagbok.stenstugu.com

 
Helene

Helene

14 juli 2008 09:09

Hej Lena
Hoppas att du får en underbar och skön semester nu.
Jag har 1 vecka till sedan jobbar jag hela vecka 30 men sedan har jag som tur är 3 veckor kvar att ha semester..skönt.
Ha det gott
Kram..........

http://helenes.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

14 juli 2008 09:50

Grattis till en välförtjänt semester. Hoppas solen kommer tillbaka så du riktigt får njuta av din ledighet. En kryssning är inte fel, hoppas du berättar här på bloggen så vi får höra hur du fördriver dina veckor !
Kramiz

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Birgitta

Birgitta

14 juli 2008 13:11

Låter som du har en super härlig semester framför dig :)

Ps:Vilka söta pixelbilder:)

http://www.birgittasplace.com

 
agge

agge

14 juli 2008 16:04

Ha en jätteskön semester Lena.

kram

http://agges.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 30 juli 2011 10:01

En härlig vecka tillbringades hos min svägerska och svåger i Blekinge skärgård utanför Sölvesborg, deras sommarhus ligger så fint alldeles nära havet, det blev många härliga bad, trevlig samvaro med god mat och kortspelande samt inte minst långpromen...

Av Lena - 30 juni 2011 09:45

Sommaren inleddes med en kryssning till Riga och Lettland tillsammans med barnbarnet Sandra, hade jättekul i Riga, åkte först på en sightseeing med guide och sedan utforskade vi centrum med gamla staden själva under ett dygn, fanns så mycket vackra g...

Av Lena - 10 juni 2011 09:45


              Barnbarnet Sandra tog sin studentexamen på Ösby naturbruksgymnasium; nu utbildad travhästskötare m m, det var en riktigt härlig dag med solsken och blå himmel, underbart med alla finklädda ungdomar och all glädje hos dem och d...

Av Lena - 27 mars 2011 09:24

  I fredags kväll blev det Mia Skäringers show "Dyngkåt och hur helig som helst" på Västerås konserthus tillsammans med bästa väninnan Iréne..... det var verkligen en upplevelse, många skratt och till stor del mycket tragik och allvar, Mia är otrol...

Av Lena - 6 mars 2011 17:42

På tiden att jag får lite gjort här på min blogg, har ju varit stiltje som ni ju märkt länge!!!! Lovade ju någon bild från Irland, här kommer en...... och åter en ....             Sammanfattar höst och vinter här: Hösten inledde vi med...

Ovido - Quiz & Flashcards