Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Lena - 19 oktober 2008 15:11


Kom hem igår kväll (natt) närmare 24.00 från Alassio i Italien, trött är jag, har packat upp det mesta och tvättat på f m, sedan varit ute på en snabbpromenad, ska strax läsa VLT som Ove hämtat hem från min svägerska Gudrun, hon har varit så bussig och sparat dagstidningar för mer än en vecka! Har tagit en del kort som jag inte laddat upp än men jag ska visa dem så småningom! Annars har det varit en toppenresa, italienarna är så vänliga och trevliga och maten ska man ju bara inte prata om, har gått upp minst 2 kg :o(, har ju varit fyra rätter på kvällen och gott vin därtill, har druckit rött vin och mått bra av det för första gången, när jag var yngre var rött vin detsamma som migrän! Blev inte något speciellt handlat, var så himla dyrt men vilka kläder de skyltade med och hade i affärerna, så elegant och tjusigt men de kostade ju därefter, typiskt!! Skriver mer en annan gång, känns i alla fall skönt att vara hemma!

Ovido - Quiz & Flashcards