Alla inlägg den 28 juni 2008

Av Lena - 28 juni 2008 16:49


Utmaningen kommer från Agge


REGLER


Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information...



Underliga / egendomliga saker om mig själv.


1. Blir "sjösjuk" när jag åker med tåget X2000!

2. En rejäl fobi när det gäller Harskronkar (den stora myggliknande   saken som fladdrar runt på väggarna framåt sensommaren!

3. Är mycket impulsiv och har bråttom att genomföra de idéer jag får, ibland kan det vara till nackdel och skapa ångest, titta på min halltapet här

Egentligen gillar jag mönstret men det kanske blev lite väl mycket tycker en del som ser resultatet!

4. Får lätt panik om jag känner att jag inte kan påverka min egen situation utan är beroende av andras godtycke!

5. Vill inte lägga sånt som måste göras framför mig, vill gärna få saker och ting utförda direkt!

6. Måste läsa i sängen innan jag släcker lampan för att sova på kvällen!


Nu utmanar jag i min tur:


Ingrid

Maggan

Inger

Ovido - Quiz & Flashcards