Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Lena - 17 oktober 2009 17:38


Är en riktig innesittardag,  vädret är inte alls så att det lockar mig att gå utanför dörren precis, har kurat inomhus i min sköna fåtölj under en pläd, har läst en del tidningar som jag inte hunnit med tidigare, arbetade förra helgen och i veckan men är nu ledig lördag och söndag, så skönt!!! Har pratat med  svärdottern Åsa i telefon, hon har varit inlagd för utredning av sin epilepsi på  epilepsisjukhus i Norge och har äntligen fått en riktig epilepsidiagnos och rätt medicin för att förebygga de svåra anfall hon haft under många år och periodvis i sitt unga liv, jag säger bara det: Ska man behöva flytta till norge för att få en riktig diagnos, det är inte klokt!!! Som det är nu har hon ätit en mycket stark medicin i stor dos helt i onödan då den ej biter på den typ av sjukdomen som hon har, jag blir FÖRBANNAD! Åsa vet i alla fall nu att det inte går att operera den typen av svår epilepsi som hon har så det behöver hon inte ens fundera över!  Bättre att få en diagnos sent än aldrig  får man väl tänka då om man vill försöka se det positiva!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards