Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Lena - 23 februari 2009 13:24


Har arbetat i helgen och har idag ledigt, i princip alla boende på gruppboendet där jag arbetar är jätteförkylda, nu har jag själv åkt dit på en rejäl snuva, det rinner hela tiden och jag mår urdåligt!! Hoppas jag frisknar till med det snaraste för på torsdag kväll så har jag köpt biljett till Tomas di Levas konsert och den vill jag absolut inte missa, tycker han är en mycket speciell person som sprider  glädje och också många kloka ord omkring sig, dessutom är han sig själv rakt igenom så det ska bli en upplevelse att se honom uppträda!


Sonen Andreas och hans flickvän Åsa är hemma på besök, härligt att ha dem här, bara jag inte smittar ner dem med förkylningsbakterien eller vad det nu är jag har!!

Ovido - Quiz & Flashcards