Alla inlägg den 14 april 2009

Av Lena - 14 april 2009 20:28


Ja så var påskhelgen slut för i år då och jag har arbetat första 2 dagarna denna vecka, har varit härligt med ledighet fredag-lördag-söndag, mycket god mat och godis har jag njutit av, tyvärr kan man ju säga med tanke på vikten, har i alla fall varit ut på en långpromenad efter jobbet, känns så skönt i den härliga vårluften och att lyssna på fågelkvitter, mycket uppiggande! Nu har också våra påskgäster åkt tillbaka till Oslo, känns lite tomt men jag hinner inte sakna dem så mycket då det är arbete som gäller hela helgen, är bara ledig på torsdag och då ska jag försöka få en tid hos frissan, är så trött på min frisyr, känner för att klippa håret riktigt kort i en tuff och lätthanterlig frisyr, får väl se hur det blir!!

Ovido - Quiz & Flashcards