Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Lena - 23 augusti 2009 09:48


Vaknar till ytterligare en solig dag, himlen är alldeles blå också, inte dåligt och jag är dessutom ledig idag :o) Blir att åka ut till Björnön och gå motionsrundan med stavar där, kanske en fika också!


Igår var jag ut på landet hos min dotter och hennes särbo, tittade på så jättegulliga kattungar, 4 st var de och kattmamman höll ordning på dem på ett så fint vis, en duktig mamma som visade både omsorg och gav dem en liten, liten upptuktelse när det bar iväg för mycket, skulle så gärna vilja ha en av dem hemma hos mig, eller kanske rentav 2 så de kunde hålla varandra sällskap men allergi finns ju här, Ove är allergisk, inte bra det!!! Missade tyvärr att ta en bild på de små gullungarna!


Önskar er alla flitiga och duktiga bloggare en bra dag (räknar inte in mig där själv, händer inte mycket på min blogg ju!)

Ovido - Quiz & Flashcards