Direktlänk till inlägg 4 februari 2010

Vill ha ljusare tider !!!!!!!!!

Av Lena - 4 februari 2010 17:48

  


På alla sätt och vis ser jag fram emot ljusare tider, har varit mörkt och tungt allra helst sista veckorna, har dragits med huvudvärk m m i flera veckor, läkarna trodde det kom från nacken så imorgon skulle jag egentligen ha gått på besök till sjukgymnast för att se om det kunde hjälpas upp med någon behandling men blev sämre i helgen, mådde illa och fick feber förutom huvudvärken, blev lasarettet och 3 olika röntgen av huvudet och visst sjutton så har jag åkt dit på en ny propp, blir så himla less på det, är i alla fall under medicinbehandling nu och har inte fått några domningar eller så men en "sjujäkla" huvudvärk.... men livet går vidare ändå.


För övrigt är Andreas och Åsa hemma här tillfälligt, de flyttar till Dublin på lördag.... blir ju kul för dem eftersom de inte trivts sådär jättebra i Oslo! Hoppas allt är bra med alla mina vänner; Ingrid, Ruth, Agneta och Barbro m fl, Kram på Er!

 
 
Ingrid

Ingrid

8 februari 2010 21:26

Så himla trist att du råkat illa ut igen. Hoppas att allt ordnar upp sig och att du snart är i form igen.

Krya på dig!
Kram Ingrid

http://blog.stenstugu.com

 
Bimban

Bimban

11 februari 2010 11:02

Hej Lena! Vad trisst att du fått en propp igen. Skönt att du iallafall slapp bli förlamad. Fick en stroke för 12 år sen själv och blev lam i vänster sida men hade sån tur att det släppte efter ett tag. Har nog fått rätt mediciner nu för jag har ett blodtryck som en tonåring. Ta det lungt och var rädd om dig/Kram Bimban

http://bimban60.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Barbro F

16 februari 2010 12:37

Hoppas du kryar på dig snart! Det hade väl räckt med det du råkat ut för tidigare. Men på grund av det du varit med om gör nog dig extra uppmärksam på symtom. Det är ju bra med den erfarenheten. Ändå önskar man att du inte ska behöva vara med om det igen. Jag har tänkt på dig ofta speciellt när jag ser mina pelargoner Dalarna och Irene Penny. Jag har inte glömt att du vill göra ett nytt försök. Jag ska plantera skott snart och då kan vi höras av.
Själv har jag tillbringat en vecka i mina barnbarns sällskap i Falun. Dessutom fick jag med minstingen Sara till Västerås. Har haft henne här en vecka. I början av april åker jag till Norrbotten där jag ska vara två veckor. Jag ser verkligen fram emot att umgås med min stora och fina familj. Krya på dig Lena! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 30 juli 2011 10:01

En härlig vecka tillbringades hos min svägerska och svåger i Blekinge skärgård utanför Sölvesborg, deras sommarhus ligger så fint alldeles nära havet, det blev många härliga bad, trevlig samvaro med god mat och kortspelande samt inte minst långpromen...

Av Lena - 30 juni 2011 09:45

Sommaren inleddes med en kryssning till Riga och Lettland tillsammans med barnbarnet Sandra, hade jättekul i Riga, åkte först på en sightseeing med guide och sedan utforskade vi centrum med gamla staden själva under ett dygn, fanns så mycket vackra g...

Av Lena - 10 juni 2011 09:45


              Barnbarnet Sandra tog sin studentexamen på Ösby naturbruksgymnasium; nu utbildad travhästskötare m m, det var en riktigt härlig dag med solsken och blå himmel, underbart med alla finklädda ungdomar och all glädje hos dem och d...

Av Lena - 27 mars 2011 09:24

  I fredags kväll blev det Mia Skäringers show "Dyngkåt och hur helig som helst" på Västerås konserthus tillsammans med bästa väninnan Iréne..... det var verkligen en upplevelse, många skratt och till stor del mycket tragik och allvar, Mia är otrol...

Av Lena - 6 mars 2011 17:42

På tiden att jag får lite gjort här på min blogg, har ju varit stiltje som ni ju märkt länge!!!! Lovade ju någon bild från Irland, här kommer en...... och åter en ....             Sammanfattar höst och vinter här: Hösten inledde vi med...

Ovido - Quiz & Flashcards