Alla inlägg under april 2010

Av Lena - 10 april 2010 17:57

...... Börjar arbeta igen på måndag den 12 april efter att ha varit sjukskriven sedan i januari, känns skönt att komma igång igen men också lite "gruvsamt"  , har i alla fall försökt att ta dagliga långpromenader och hålla konditionen på någorlunda nivå, nu har jag äntligen fått min gångbräda som jag beställt, har nyss gått närmare 1 km i relativt hög fart, känner mig nöjd med mig själv   

Av Lena - 6 april 2010 09:18

Har lagt till 2 nya länkar till bloggar som jag följer, den ena är min brorsdotters "Marias blogg" och den andra är min svärdotter "Idag i Dublin", du hittar dem under rubriken Länkar, hoppas din dag blir solig och skön, här är det strålande sol och blå himmel idag!!   

Av Lena - 5 april 2010 18:04

Ligger långt efter i mitt bloggande, helgen före påsk så var jag på kurs hemma hos Barbara i Surahammar, lärde oss att handquilta (jaa det dröjer väl innan jag blir en van sömmerska    ) men i alla fall så visar jag upp en bild på min påbörjade bonad, visar också en bild på vårt fantastiska afternoontea-bord, Barbara hade dukat upp med gott te/kaffe, hembakade scones med jordgubbs-, hallonsylt samt rosenmarmelad och vispgrädde och inte nog med det, jättegoda sandwiches med all tänkbar fyllning i    Kolla in den länk jag lagt till med hennes hemsida, finns massor med vackra bilder och information om hennes butik m m där!!!


    



Av Lena - 4 april 2010 17:33

Gå in på Pink and Barbaras blogg och skriv en kommentar så har du chansen att vinna Sarah´s Quilt kit   


http://pinkandbarbara.typepad.com/my_weblog/2010/04/sarahs-quilt-giveaway.html

Ovido - Quiz & Flashcards