Direktlänk till inlägg 6 juni 2008

Sveriges egen dag ....

Av Lena - 6 juni 2008 12:54


Önskar alla en skön och festlig dag, det är ju Sveriges Nationaldag och vädret är ju mycket fint och stämmer väl överens med vår vackra flagga i färgerna, solen lyser från en klarblå himmel!


 Själv mår jag ganska bra men håller mig inomhus då jag drabbats av en magbakterie efter min semester på Mallorca, ingen salmonella men en annan besvärlig bakterie som man får från kyckling, kött m m som är dåligt tillagad, min väninna Irene som jag åkte med är också drabbad av denna "skitbakterie" men vi är båda på bättringsvägen! Har i alla fall gått ner några kilo i vikt, inget ont som inte har något gott med sig :o)


 
 
sanna

sanna

6 juni 2008 13:04

desamma:)

http://sannassanna.blogg.se

 
sanna

sanna

6 juni 2008 14:36

bra kommentar tackar så mycket:)

ha en bra dag

http://sannassanna.blogg.se

 
agge

agge

8 juni 2008 10:02

Välkommen hem igen och det där med magen det är smällar man får ta. Som du säger inget ont som inte har något gott med sig. Krya på dig.

kram

http://agges.bloggagratis.se

 
Helene

Helene

9 juni 2008 09:15

Hej Vännen.
Meeeen... vad är det för läskig bakterie...fy bubblan.
Hoppas att du iaf har haft det jätte skönt.
Hälsa alla från mig.
BAMSE KRAM

http://helenes.bloggagratis.se

 
Ingrid

Ingrid

10 juni 2008 21:37

Hejan Lena och tack för kommentaren hos mig. Jag mår mycket bättre nu och medicinen verkar hjälpa. Det svider och bränner en del, men då duttar jag på kylbalsam och så går det bra igen.
En sån där otrevlig magbakterie skaffade jag mig i Turkiet för några år sedan. Det tog nästan 1 vecka innan jag kunde börja äta normalt igen. Jag tappade några kilon jag också trots att jag åt ris med mycket smör i (på rekommendation av sköterskan). Smöret var bra som skydd för tarmluddet.
Hoppas att du mår bätte nu!
Kram Ingrid

http://dagbok.stenstugu.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 30 juli 2011 10:01

En härlig vecka tillbringades hos min svägerska och svåger i Blekinge skärgård utanför Sölvesborg, deras sommarhus ligger så fint alldeles nära havet, det blev många härliga bad, trevlig samvaro med god mat och kortspelande samt inte minst långpromen...

Av Lena - 30 juni 2011 09:45

Sommaren inleddes med en kryssning till Riga och Lettland tillsammans med barnbarnet Sandra, hade jättekul i Riga, åkte först på en sightseeing med guide och sedan utforskade vi centrum med gamla staden själva under ett dygn, fanns så mycket vackra g...

Av Lena - 10 juni 2011 09:45


              Barnbarnet Sandra tog sin studentexamen på Ösby naturbruksgymnasium; nu utbildad travhästskötare m m, det var en riktigt härlig dag med solsken och blå himmel, underbart med alla finklädda ungdomar och all glädje hos dem och d...

Av Lena - 27 mars 2011 09:24

  I fredags kväll blev det Mia Skäringers show "Dyngkåt och hur helig som helst" på Västerås konserthus tillsammans med bästa väninnan Iréne..... det var verkligen en upplevelse, många skratt och till stor del mycket tragik och allvar, Mia är otrol...

Av Lena - 6 mars 2011 17:42

På tiden att jag får lite gjort här på min blogg, har ju varit stiltje som ni ju märkt länge!!!! Lovade ju någon bild från Irland, här kommer en...... och åter en ....             Sammanfattar höst och vinter här: Hösten inledde vi med...

Ovido - Quiz & Flashcards