Direktlänk till inlägg 15 juni 2008

Micke o Sandra på besök

Av Lena - 15 juni 2008 17:28

Har haft storfrämmande sen igår, barnbarnen Micke och Sandra har varit här sedan igår lördag, åkte hem för en stund sedan och jag har fått njuta av deras sällskap, tog en promenad idag på eftermiddagen och spelade lite minigolf på en golfbana här i närheten, imorgon är det arbete som gäller, ska dock inte klaga, jobbar bara hälften av min arbetstid och är sjukskriven t o m augusti på halvtid, har semester 4 veckor från i mitten av juli och fram till ca 2 veckor in i augusti, underbara arbetskompisar har jag också som står ut med allt i samband med mina sjukskrivningar efter förra årets eskapader och dessutom efter Mallorcaresan (magbakterie), de är värda en stor kram och en eloge!!!


 
 
Ruth

Ruth

15 juni 2008 18:06

Så härligt att få rå om barnbarnen en stund, söta som spunnet socker, men vem är det som viftar i bakgrunden på bilden ??
Kramiz

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Helene

Helene

15 juni 2008 18:40

Hej Lena.
Härligt med besök..jätte fina barnbarn.
Jag kan säga till "nästan"( vet inte vilka alla är längre) 100% att dina arb kamrater gillar dig också..jag saknar er i massor...Hälsa Annelen och Minna extra från mig
Måste hälsa på er snart!!!!.
Kraaaaam.

http://helenes.bloggagratis.se

 
Ingrid

Ingrid

16 juni 2008 08:39

Vilka söta barnbarn du har, jag förstår att det varit en trevlig helg och det låter som om du kommer att få en ganska behaglig sommar. Det är gott med bussiga arbetskamrater.
Ha en fin midsommarvecka!
Kram Ingrid

http://dagbok.stenstugu.com

 
agge

agge

16 juni 2008 17:25

Så kul att ha besök av sina barnbarn. Tänk att få skämma bort dem ...Jag ser fram emot att få egna någon gång. Ha det bra.

kram

http://agges.bloggagratis.se

 
Annica

Annica

8 juli 2008 22:20

Du vet Lena, vi ser ju fram emot att du kommer tillbaka till oss på jobbet! Om det så bara är för ett par timmar så är det bra ändå! Klart att vi "står ut" , vi hoppas bara att du tycker att det går bra och är ok! Stor kram till dig! TAck för grattis hälsningen! La in den på min blogg, men det blev mycket vitt runt, men det gör inget.

http://gitjejen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 30 juli 2011 10:01

En härlig vecka tillbringades hos min svägerska och svåger i Blekinge skärgård utanför Sölvesborg, deras sommarhus ligger så fint alldeles nära havet, det blev många härliga bad, trevlig samvaro med god mat och kortspelande samt inte minst långpromen...

Av Lena - 30 juni 2011 09:45

Sommaren inleddes med en kryssning till Riga och Lettland tillsammans med barnbarnet Sandra, hade jättekul i Riga, åkte först på en sightseeing med guide och sedan utforskade vi centrum med gamla staden själva under ett dygn, fanns så mycket vackra g...

Av Lena - 10 juni 2011 09:45


              Barnbarnet Sandra tog sin studentexamen på Ösby naturbruksgymnasium; nu utbildad travhästskötare m m, det var en riktigt härlig dag med solsken och blå himmel, underbart med alla finklädda ungdomar och all glädje hos dem och d...

Av Lena - 27 mars 2011 09:24

  I fredags kväll blev det Mia Skäringers show "Dyngkåt och hur helig som helst" på Västerås konserthus tillsammans med bästa väninnan Iréne..... det var verkligen en upplevelse, många skratt och till stor del mycket tragik och allvar, Mia är otrol...

Av Lena - 6 mars 2011 17:42

På tiden att jag får lite gjort här på min blogg, har ju varit stiltje som ni ju märkt länge!!!! Lovade ju någon bild från Irland, här kommer en...... och åter en ....             Sammanfattar höst och vinter här: Hösten inledde vi med...

Ovido - Quiz & Flashcards