Direktlänk till inlägg 5 oktober 2008

Rensning bland pellisarna m m

Av Lena - 5 oktober 2008 12:29



Har under förmiddagen ordnat nya ägare till en del av mina pellisar då jag inte har plats att förvara dem på ett bra sätt allihop så har jag bland mina vänner och släktingar hittat nya ägare till en del av dem, vill ju inte slänga bort utan vill att de ska kunna växa vidare till våren hos någon som får glädje av dem då! På köpet slipper jag ha dåligt samvete om jag måste slänga helt fina pellisar!


Tittade på Stjärnor på is igår kväll, tyckte det var riktigt underhållande och jag måste säga att det var jättemodigt av dem som ställde upp, känner så allrahelst då jag aldrig själv varit bra på att åka skridskor, tyckte de var jätteduktiga allihop! Malin Ewerlöf blev lite mobbad med alla dåliga kommentarer tycker jag, sånt gillar jag inte men hon gick ju vidare ändå så det var bra, i och för sig tycker jag nog att Lulu Carter hade förtjänat att tävla vidare och att det fanns andra som hellre skulle ha åkt ur tävlingen, men alla har ju olika smak, jag ser i alla fall fram emot att se flera program i serien!


Ska åka iväg och jobba senare på eftermiddagen, ute regnar det ordentligt, det bara öser ner regn och blåst har det gjort och gör fortfarande rejält mycket, har nyss varit ner och satt motorvärmaren i bilen! Ska sen värma på lite abborre efter gårdagens middag, Ove ska iväg och titta på fotboll, VSK, med en kompis, som tur är under tak!!


 
 
agge

agge

5 oktober 2008 15:40

Så fina dina pelargoner är fortfarande, Lena. men du sköter dem väl som dina bebisar... Ha så bra på jobbet.
kram

http://agges.bloggagratis.se

 
Ingrid

Ingrid

5 oktober 2008 16:22

Hejsan!
Jag såg också på Stjärnor på is, sista delen i alla fall. Malin Ewerlöv blev lite mobbad, det kan jag hålla med om, men jag tycker att hon var den som skulle åkt ut.
Så bra du ordnat det för dina pellisar!
Kram Ingrid

http://dagbok.stenstugu.com

 
Ruth

Ruth

5 oktober 2008 22:35

Det går ju inte bara att slänga fina växter, tur att du lyckades omplacera ut en del så dom får finnas nästa sommar också. Skärpning nästa sommar, inte flera en att du kan förvara dom hemma !
Tror att det nya "Stjärnor på is" kommer att bli bra även om det var lite vagt i första programmet, tycker dom är himla duktiga.

http://bernamis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 30 juli 2011 10:01

En härlig vecka tillbringades hos min svägerska och svåger i Blekinge skärgård utanför Sölvesborg, deras sommarhus ligger så fint alldeles nära havet, det blev många härliga bad, trevlig samvaro med god mat och kortspelande samt inte minst långpromen...

Av Lena - 30 juni 2011 09:45

Sommaren inleddes med en kryssning till Riga och Lettland tillsammans med barnbarnet Sandra, hade jättekul i Riga, åkte först på en sightseeing med guide och sedan utforskade vi centrum med gamla staden själva under ett dygn, fanns så mycket vackra g...

Av Lena - 10 juni 2011 09:45


              Barnbarnet Sandra tog sin studentexamen på Ösby naturbruksgymnasium; nu utbildad travhästskötare m m, det var en riktigt härlig dag med solsken och blå himmel, underbart med alla finklädda ungdomar och all glädje hos dem och d...

Av Lena - 27 mars 2011 09:24

  I fredags kväll blev det Mia Skäringers show "Dyngkåt och hur helig som helst" på Västerås konserthus tillsammans med bästa väninnan Iréne..... det var verkligen en upplevelse, många skratt och till stor del mycket tragik och allvar, Mia är otrol...

Av Lena - 6 mars 2011 17:42

På tiden att jag får lite gjort här på min blogg, har ju varit stiltje som ni ju märkt länge!!!! Lovade ju någon bild från Irland, här kommer en...... och åter en ....             Sammanfattar höst och vinter här: Hösten inledde vi med...

Ovido - Quiz & Flashcards