Alla inlägg den 10 november 2008

Av Lena - 10 november 2008 17:30


Har arbetat långa turer i helgen och är ledig idag, känner mig helt tömd på energi och har varit oerhört slö hela dagen, har knappt gjort en släng på hela dagen förutom att jag sent på eftermiddagen torkade av fönsterbrädor, duschade växter och satte i förinställda kontaktdosor för mysbelysningen i fönstrena så att jag ska slippa tända och släcka så nu tänds och släcks de automatiskt, har ju blivit så mörkt nu i november så de lyser ju från mitt på eftermiddagen till framåt 23:00 på kvällen, kanske inte så bra i besparingstider men lite ljus vill man väl ha i höstmörkret :o)

Av Lena - 10 november 2008 17:21


Avslutar här min omröstning på bloggen om detta med att ha kvälls- och söndagsöppet i butikerna, 15 personer har röstat och av dem så tycker 73,3 % att affärerna då behöver ha öppet eftersom många jobbar skift och 26,7 % tycker att det räcker att ha öppet kvällstid på vardagarna!

Av Lena - 10 november 2008 16:47


Har blivit utmanad av Agge.

Reglerna för denna utmaning lyder:

*Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna den som utmanat dig.


*Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.


*Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka dem.


*Låt dem få veta att de har blivit utmanade!


*Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna den som utmanat dig.


1. Samlar på pelargoner.

2.Är inte så glad i livets "måsten"!

3.Älskar mina barn och barnbarn!

4. Gillar nya upplevelser!

5.Är mycket nyfiken på allt i livet!

6. Tycker om att andas och att bara vara!

7.Älskar att läsa böcker, gärna med verklighetsbakgrund!


Väljer att inte utmana någon utan den som vill kan göra utmaningen!





Ovido - Quiz & Flashcards