Alla inlägg den 3 maj 2008

Av Lena - 3 maj 2008 13:18


Härliga maj, på många sätt den härligaste månaden tycker i alla fall jag, jag har allt framför mig och i naturen är allt så skirt och ljusgrönt, ser fram emot en sommar mycket mycket blommor (pelargoner m m), sol, bad och trevliga upplevelser bl a Mallorca med en väninna, Nådendal tillsammans med min dotter och hennes barn under ett par härliga dagar, samt en och annan utflyckt tillsammans med Ove, kanske Vaxholm, skulle vara trevligt, ska vara mycket vackert där!


Har arbetshelg och ska iväg till jobbet på e m, där har det hänt en hel del medans jag varit borta ca 1,5 mån, bl a har vi fått snygga arbetskläder, lika för alla som bara är att slänga i tvättkorg för vidare transport till tvättfirma, nya sköna arbetsskor, känns bra att de kostar på oss lite!


Önskar alla en trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards