Alla inlägg den 1 september 2008

Av Lena - 1 september 2008 16:40

Tack för de vackra höstgåvorna jag fått av Agge, Maggan och Gun. Ni är så flitiga och duktiga som gör så vackra saker, för mig så ligger skapandet i Paint Shop Pro-programmet på is, kan inte få till gnistan när det gäller det riktigt. Ska börja en kurs i kurbitsmålning nästa vecka och då får jag i alla fall använda mig av min skapande sida, ska bli jättekul, har gått på denna kurs med samma lärare Maude Wallin i början av 2000-talet tidigare, mycket inspirerande och avkopplande!




Av Lena - 1 september 2008 10:08

Sitter här ensam sedan Andreas och Åsa åkt till Oslo på obestämd tid för att bo och arbeta där, Ove kör dem dit, de har hyrt släpkärra och har burit grejjor här hela morgonen, känns så tomt och konstigt men jag har väl vant mig vid detta, Andreas bodde ju i Dublin ett tag förut och det var ju betydligt längre bort än Oslo och han är ju faktiskt 22 år även om mamma inte riktigt fattat det :o) Vi fick ju lite bonustid här en månad när de bott här hos oss så nu har vi ett rum tomt igen som jag ska börja planera för möbler, textilier m m, det ska bli kul!Är ledig idag efter att ha jobbat helg, ska ta en långpromenad och sedan ta itu med en massa saker som lagts på hög en tid nu, bl a en massa telefonsamtal som ska ringas m m!

Ovido - Quiz & Flashcards