Alla inlägg den 18 september 2008

Av Lena - 18 september 2008 19:12


Nu är jag klar med slingningen av håret och det ser riktigt bra ut, lyckades få dem någorlunda jämnt fördelade, köpte en färdig förpackning med huva, slingnål och blekningsmedel, började slinga själv först och tvingade sedan Ove att slinga men det fick jag avbryta eftersom det gick så sakta och inte hade han känsla för det heller, var ett himla suckande :o)  Tycker att det ser aningen bättre ut nu i alla fall, själva frisyren är tyvärr inte mycket att göra nåt åt, bara att stå ut!


Imorgon bitti kl 8 ska jag till tandläkaren och laga ett hål, har inte haft något på många herrans år men nu var det tydligen dags! Sedan börjar jag arbeta framåt kvällen, ska jobba i helgen och även på måndag f m, känns inget vidare alls, nu på hösten känner jag bara för att "boa" in mig hemma med en god bok, inlindad i en skön pläd men det får vänta!


Önskar er andra som är lediga en skön helg!

Av Lena - 18 september 2008 13:41

Nu sitter jag här framför datorn med en plasthätta på huvudet, har gjort slingor och smetat i blekningsmedel, ska verka i 45 min, tur att det inte är webbkamera så ni kan se mig, ja ni skulle förståss få ett gott skratt men jag känner inte för att bjuda på det :o) Var och klippte mig häromdagen, det känns inte som någon höjdare direkt, jag fick vad jag beställde så det är inte det som är felet, det tråkiga med detta är att jag inte passar i det, snyft ....  Tänker på Ruths blogginlägg i våras tror jag det var, hon hade klippt ny frisyr och kände sig som Lotta (i serien Agust och Lotta) så känner jag mig också nu, en form av pottfrisyr har jag med jättekort lugg, verkligen kul! Får nog ha mössa på mig på jobbet!!

Ovido - Quiz & Flashcards