Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Lena - 12 januari 2009 11:15




Har varit ledig i helgen och har idag tagit ut en semesterdag för jag har lite att pyssla med! Hade planerat för att ta långpromenader i helgen men inte blev det så mycket av med det just, blev en kortare promenad på lördagen, det har blåst rena rama stormen här och gör så idag också, typiiiskt!!


Elljusstakarna är nu borttplockade, har köpt 2 nya lampor till kök/allrum, visar en bild på dem ihop med mina fina orkidéer som jag köpte i höstas, saknar nu bara lite vettiga gardiner att ha i fönstren, ser så tråkigt ut med de som nu sitter uppe, de har hängt med sen tiden i villan, där gjorde de sig bättre mot de vita spröjsade fönster vi hade, här är de bara trista, har dock inte hittat något som jag känner att jag vill ha men förhoppningsvis så ökar väl sortimentet nu i vår i affärerna!






Ovido - Quiz & Flashcards