Alla inlägg den 1 november 2009

Av Lena - 1 november 2009 19:55


  


Sen sist jag skrev  på bloggen har det hänt massor i det "lilla" i mitt liv, gick igenom en odramatisk och vanlig operation för kvinnor förförra fredagen och är nu sjukskriven i 6 veckor då jag inte får lyfta mer än 2 kg men känner mig ändå mycket pigg så jag får verkligen hålla mig i skinnet för att inte förta mig med de sysslor som finns hemma, får inte ens lyfta en kastrull med vatten! Får ändå ta promenader och röra mig och det känns skönt, har tagit en tur idagGlad


Har i alla fall fått upp nya gardiner i köks/vardagsrum med hjälp av Ove, själv var jag arbetsledare, stod på golvet och dirigerade medans Ove svor och fumlade med gardinstången uppe på en trappstege, tur att ingen hörde oss hihi.... Blev bra i alla fall!


Annars rullar livet på i sakta mak, känns skönt att inte behöva stressa iväg till arbetet just nu med helger, kvällar och allt vad det innebär (har känt mig mycket slutkörd så det behövs kan jag lova!) Mina fina arbetskompisar håller ställningarna på gruppboendet!





Ovido - Quiz & Flashcards