Direktlänk till inlägg 14 december 2009

Länge sen sist.....

Av Lena - 14 december 2009 12:00

Nu är vill långt inne i julmånaden, allt har gått så fort och det känns som jag inte riktigt hinner med allt, jag och mina arbetskamrater har varit på SPA på Sätrabrunns hälsobrunn, vi blev bjudna på intressant föredrag om Myers-Briggs-metoden som delar in oss människor i olika kategorier, inte med grundtanken att degradera utan för att vi ska få ett redskap att använda oss av gentemot våra medmänniskor, både inom familjen och i arbetslivet och kunna umgås med varandra med tanke på hur olika vi är komponerade i tanke och känslor m m och att vi så behandlar varandra med respekt! På Sätra brunn fick alla också en varsin behandling på SPA, jag valde aromamassage och det var verligen härligt!!


Har också besökt min underbara f d arbetskamrat Barbro och både ätit och druckit gott samt umgåtts i många timmar med henne och några andra, jättetrevligt, tack Barbro om du läser detta!

 
 
Ingrid

Ingrid

15 december 2009 15:30

Hejsan!

Så härligt att få vara på Spa så här mitt i julstöket. Det måste varit riktigt skönt och ett trevligt föredrag gjorde det väl inte sämre.

Ha det så gott!
Kram Ingrid

http://stenstugu.com

 
Ingen bild

Barbro F

17 december 2009 08:30

Ett nytt försök. Gårdagens kommentar hamnade nog i cyberrymnden. Trevligt att vi trivs så bra i varandras sällskap. Trots att vi inte har så mycket kontakt med varandra kommer vi att alltid vara vänner. Det är jag övertygad om. Även S-I och jag har gjort lite andra saker i helgen som var. Vi tillbringade lördag och söndag i huvudstaden tillsammans med många, många andra. Vi såg teaterföreställningen "Höstsonaten" på Dramaten (mycket goda skådespelarprestationer) och besökte även Liljevalchs konsthall. Där såg vi vackra mattor (Märta Måås-Fjetterström). Vilket härligt vinterväder vi fått och så här lagom till jul. Hoppas det blir en fin och fröjdefull jul för oss alla. Kram från Barbro (som läser din blogg regelbundet men är dålig på kommentarer).

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 30 juli 2011 10:01

En härlig vecka tillbringades hos min svägerska och svåger i Blekinge skärgård utanför Sölvesborg, deras sommarhus ligger så fint alldeles nära havet, det blev många härliga bad, trevlig samvaro med god mat och kortspelande samt inte minst långpromen...

Av Lena - 30 juni 2011 09:45

Sommaren inleddes med en kryssning till Riga och Lettland tillsammans med barnbarnet Sandra, hade jättekul i Riga, åkte först på en sightseeing med guide och sedan utforskade vi centrum med gamla staden själva under ett dygn, fanns så mycket vackra g...

Av Lena - 10 juni 2011 09:45


              Barnbarnet Sandra tog sin studentexamen på Ösby naturbruksgymnasium; nu utbildad travhästskötare m m, det var en riktigt härlig dag med solsken och blå himmel, underbart med alla finklädda ungdomar och all glädje hos dem och d...

Av Lena - 27 mars 2011 09:24

  I fredags kväll blev det Mia Skäringers show "Dyngkåt och hur helig som helst" på Västerås konserthus tillsammans med bästa väninnan Iréne..... det var verkligen en upplevelse, många skratt och till stor del mycket tragik och allvar, Mia är otrol...

Av Lena - 6 mars 2011 17:42

På tiden att jag får lite gjort här på min blogg, har ju varit stiltje som ni ju märkt länge!!!! Lovade ju någon bild från Irland, här kommer en...... och åter en ....             Sammanfattar höst och vinter här: Hösten inledde vi med...

Ovido - Quiz & Flashcards