Alla inlägg under februari 2010

Av Lena - 22 februari 2010 16:30

Riktig "vargavinter" ner mot -25 grader, experterna säger att vi ej haft en så kall och långvarig vinter med så mycket snö sen 1986 och innan dess 1973.... vet att de vintrarna var riktigt kalla, kommer ihåg det speciellt för att båda mina barn var ca 1 år gamla de åren, är alltså 13 år mellan dem :o)

 

Har idag varit till Kemlab på lasarettet för att ta blodprover, går varannan dag ungefär för att kolla PK-värdet, urjobbigt men tyvärr nödvändigt just nu, annars så mår jag relativt bra, har idag t o m varit hos frissan, som fixade till håret hur bra som helst med lite slingor och tuff frisyr, känns verkligen uppiggande, tycker annars jag känner mig så trist nu när jag "går" här hemma och är sjukskriven ;o)

Av Lena - 4 februari 2010 17:48

  


På alla sätt och vis ser jag fram emot ljusare tider, har varit mörkt och tungt allra helst sista veckorna, har dragits med huvudvärk m m i flera veckor, läkarna trodde det kom från nacken så imorgon skulle jag egentligen ha gått på besök till sjukgymnast för att se om det kunde hjälpas upp med någon behandling men blev sämre i helgen, mådde illa och fick feber förutom huvudvärken, blev lasarettet och 3 olika röntgen av huvudet och visst sjutton så har jag åkt dit på en ny propp, blir så himla less på det, är i alla fall under medicinbehandling nu och har inte fått några domningar eller så men en "sjujäkla" huvudvärk.... men livet går vidare ändå.


För övrigt är Andreas och Åsa hemma här tillfälligt, de flyttar till Dublin på lördag.... blir ju kul för dem eftersom de inte trivts sådär jättebra i Oslo! Hoppas allt är bra med alla mina vänner; Ingrid, Ruth, Agneta och Barbro m fl, Kram på Er!

Ovido - Quiz & Flashcards