Alla inlägg den 11 januari 2008

Av Lena - 11 januari 2008 06:40

Känns som om det vore mitt i natten nu, har varit vaken i några timmar redan, vaknade och kunde ej somna om (är det fullmåne tro!?) Börjar arbeta om 3/4 timme så nu när jag börjar känna mig sömning så måste jag snart iväg, typiskt :o), tröstar mig med att jag inte jobbar så många timmar så det blir till att åka hem och sova middag sen!!


Tittar ut på mörkret, det är flera plusgrader och all snö har försvunnit då det regnat! Ser fram emot kvällen, ska bli kul att se Let´s Dance som börjar på TV4 20.00, det tråkiga är ju att det sammanfaller med På spåret som jag också gillar att se, Hoa Hoa är med ikväll och han är ju så härlig men jag får väl se det på repris imorgon lördag!


Önskar bloggare och andra en skön helg!

Ovido - Quiz & Flashcards