Alla inlägg den 13 januari 2008

Av Lena - 13 januari 2008 16:17


Har nu åter laddat upp mina hemsidor på nätet efter att ha haft dem vilande i ett par månader på grund av tidsbrist, har egentligen inte så mycket mera tid nu heller eftersom jag håller på att packa inför kommande flytt men känns inte så bra att ha sidorna liggandes gömda när jag lagt ner så mycket jobb på dem, får väl se vad jag hittar på med dem framöver, om du vill se dem så har jag länkar inlagda här på bloggen!

Av Lena - 13 januari 2008 14:00


Tittar in en stund på bloggen, ska strax ut för en långpromenad i det vackra vädret, solen skiner för fullt och himlen är alldeles blå, känns härligt...

Jag har nyss tittat på reprisen av Let´s Dance, var kul att se, tycker bara att Uffe Larsson kunde ha insett att han inte har där att göra, känns bara patetiskt att se honom, tycker jag blir illa berörd!!

Ovido - Quiz & Flashcards