Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Lena - 14 augusti 2008 10:25

Är idag ledig efter att ha jobbat 3 dagar min första vecka efter semestern, har sovit jättelänge, regnet har knattrat på fönsterrutan framåt morgonsidan och jag har vaknat flera gånger men somnat om igen, ska ev bli åska här idag också, igår var det några rejäla smällar precis över där vi bor och regnet riktigt small på fönsterrutorna! Har jobbat 50 % av min arbetstid då jag varit sjukskriven efter min propp i mars, var till neurologen i fredags förra veckan och allt verkar bra, ska dock fortsätta med Warantabletter minst 1 år till för säkerhets skull och under den tiden göra en magnetröntgen av huvudet, hade tänkt börja jobba hela min tid i september men läkaren tyckte absolut att jag skulle trappa upp tiden under 2 månader till om jag tyckte att jag hade råd ekonomiskt (för mig betyder ju hälsan mer än pengar) så jag är sjukskriven 25 % i 2 månader till för att inte råka ut för ett bakslag som läkaren sa och kanske bli sjuk igen! Trodde att läkarna kände sig pressade av de nya reglerna på Försäkringskassan men min läkare är klok och kunnig!!

Ovido - Quiz & Flashcards