Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av Lena - 27 augusti 2008 19:23

Fick en trevlig överraskning idag, min Hoya som jag fick för drygt ett år sen av min dotter Camilla har fått en liten blomma, sonens flickvän Åsa kom och visade det för mig alldeles nyss, hon och Andreas bor hos oss och har så gjort i ca 1 månad då de hyr ut Åsas lägenhet under augusti och de flyttar nu till Oslo på måndag för att arbeta och bo där ett tag, Hoyan har stått i rummet de bebor för tillfället och för det mesta med persiennerna iför och dåligt med både ljus och vatten, jag trodde den var helt slut och nu kommer det en blomma på den istället, va kul!!


Av Lena - 27 augusti 2008 19:20

Lägger in en bild på en färdig halsduk som jag stickat i svart-vitt-grått och silver, har påbörjat en i flera gröna nyanser-svart, rosa, grönt glitter, är så roligt att sticka! Går på några timmar att sticka! När det gäller nya datorn så har jag ännu inte vant mig ordentligt, Windows Vista känns sämre än XP, är det någon annan av er som känner på samma sätt? Sedan har jag svårt att vänja mig vid tangentbordet, tycker jag missar bokstäver hela tiden när jag skriver (trycker för löst på knapparna kanske)!



Ovido - Quiz & Flashcards