Direktlänk till inlägg 27 augusti 2008

Stickat av mig...

Av Lena - 27 augusti 2008 19:20

Lägger in en bild på en färdig halsduk som jag stickat i svart-vitt-grått och silver, har påbörjat en i flera gröna nyanser-svart, rosa, grönt glitter, är så roligt att sticka! Går på några timmar att sticka! När det gäller nya datorn så har jag ännu inte vant mig ordentligt, Windows Vista känns sämre än XP, är det någon annan av er som känner på samma sätt? Sedan har jag svårt att vänja mig vid tangentbordet, tycker jag missar bokstäver hela tiden när jag skriver (trycker för löst på knapparna kanske)!



 
 
Ruth

Ruth

27 augusti 2008 22:24

Så duktig du har varit. Den svarta/gråa er himla gullig, passar till det mesta. Roligt med färger också, det är klatchigt när det blir vinter och snö :D KUL !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
agge

agge

28 augusti 2008 17:13

Så fina sjalar du gjort och gör Lena. Den med det gröna blir kanonfin, jag älskar de färgerna...höstfärger.
kram

http://agges.bloggagratis.se

 
Ia

Ia

28 augusti 2008 23:44

Jag tyckte Vista var pest från början...det var itne kompatibelt med vissa sidor jag skrev på så det blev rena grekiskan...nu efter ett och ett halvt år har jag vant mig...men visst är det fortfarande så att jag inte hittar allt!!!

Modet verkar ju föreskriva mycket stickat nu i höst så jag hoppas tonårsdottern faller för det så jag får bli av med lite garn i hobbyrummet ;)

Ha det gott!!

http://kajsalisa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 30 juli 2011 10:01

En härlig vecka tillbringades hos min svägerska och svåger i Blekinge skärgård utanför Sölvesborg, deras sommarhus ligger så fint alldeles nära havet, det blev många härliga bad, trevlig samvaro med god mat och kortspelande samt inte minst långpromen...

Av Lena - 30 juni 2011 09:45

Sommaren inleddes med en kryssning till Riga och Lettland tillsammans med barnbarnet Sandra, hade jättekul i Riga, åkte först på en sightseeing med guide och sedan utforskade vi centrum med gamla staden själva under ett dygn, fanns så mycket vackra g...

Av Lena - 10 juni 2011 09:45


              Barnbarnet Sandra tog sin studentexamen på Ösby naturbruksgymnasium; nu utbildad travhästskötare m m, det var en riktigt härlig dag med solsken och blå himmel, underbart med alla finklädda ungdomar och all glädje hos dem och d...

Av Lena - 27 mars 2011 09:24

  I fredags kväll blev det Mia Skäringers show "Dyngkåt och hur helig som helst" på Västerås konserthus tillsammans med bästa väninnan Iréne..... det var verkligen en upplevelse, många skratt och till stor del mycket tragik och allvar, Mia är otrol...

Av Lena - 6 mars 2011 17:42

På tiden att jag får lite gjort här på min blogg, har ju varit stiltje som ni ju märkt länge!!!! Lovade ju någon bild från Irland, här kommer en...... och åter en ....             Sammanfattar höst och vinter här: Hösten inledde vi med...

Ovido - Quiz & Flashcards