Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Lena - 19 augusti 2008 21:07

Sitter nu med min nya dator, en lap top, känns lite konstigt men ska väl bli hemma på den här datorn också så småningom hoppas jag, hade tidigare Windows XP men nu är det Vista, jag har ganska svårt för det men sonen säger att det lär du dig snart! I vilket fall som helst så är det massor som måste föras över från gamla datorn, trodde det skulle gå bra med hjälp av ett USB-minne att kopiera och lägga över men så lätt skulle det inte bli har det visat sig, favoriter, adressbok och mitt Paint Shop Pro-program med olika plugins lyckas jag inte med, sitter här och suckar och svär för mig själv :o)


Har varit och hälsat på mitt barnbarn Sandra som i måndags började på Naturbruksgymnasium med hästinriktning, hon bor på Internat och jag har varit dit med lite grejjor bl a överkast och gardiner och lite annat smått och gott att äta! Jätteroligt att hon kom in på den här utbildningen, hon har drömt om att få gå den i ett par år nu!


Ovido - Quiz & Flashcards