Direktlänk till inlägg 7 september 2008

Hela helgen åt fanders, inte kul!!

Av Lena - 7 september 2008 11:11


Nu tycker jag faktiskt rejält synd om mig själv, skrev ett långt inlägg alldeles nyss och när det nästan var klart lyckades jag komma åt en sensorknapp på datorn och allt försvann, snyft!


Har varit sjuk ända sen i fredags, kände mig trött när jag klev upp på morgonen, började jobba 06.45, mådde sen dåligt med stark huvudvärk o illamående hela f m och när jag kom hem så var det bara sängen som gällde, sov hela fredag e m, vaknade bara upp på kvällen och släpade mig upp för att tvätta mig o s v inför natten, sov sedan till 10.30 på lördag f m, klev sen upp och släpade mig runt några varv här hemma och sedan sängen igen, va tråkigt, hade planerat in promenader m m i helgen, blev inget av det, får väl se hur söndagen blir, just nu känner jag mig hyfsat pigg och har kunnat både dricka kaffe och äta lite, vet inte om det går något virus eller så här i trakten?


Ska nu in och kolla runt lite hos mina vänner!

 
 
Ruth

Ruth

7 september 2008 21:39

Du också dårlig ? tror det smittas via bloggen, uppgradera ditt virus skydd omgående innan det blir värre:-) Så många på bloggarna som är sjuka och krassa, snart bara jag som står på fötterna. Krya på dig snabbt, vila, vila. Kommer till dig i morgon på ett sjukbesök och tar pulsen och tempen !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Birgitta

Birgitta

8 september 2008 08:41

Kära nå'n...det lät inte alls bra. Jag hoppas verkligen du mår bättre idag.

http://birgittas.bloggagratis.se

 
♥Annica♥

♥Annica♥

8 september 2008 09:05

Jag blev akut dålig i lördags, ungefär som du beskriver! Vi var i stan, skulle gå på bio, men först lite shopping. Plötsligt sköljde étt illamående över mig, och fick akut ont i magen. Inte magsjuk eller så, bara magknip och matt! Kul! inne i stan! Men bio blev det...

http://gitjejen.bloggagratis.se

 
Helene

Helene

8 september 2008 09:10

Hoppas att du mår bättre nu Lena, min förkylning är bättre..snuvan är i princip borta men känner mig fortfarande lite tung andad....
Bamsekram till dig.

http://helenes.bloggagratis.se

 
Ia

Ia

8 september 2008 13:47

Det är nog nåt sånt elände som går här i stan!!! Vaknade så i torsdagsmorse och sedan utvecklade det sig till årets förkylning på bara ett par timmar...än idag är jag rejält sjuk men anar morgonluft ;)

Krya på Dig :D

http://kajsalisa.blogg.se

 
agge

agge

8 september 2008 18:19

Stackars dig som inte är riktigt bra. jag går själv och drar på något som inte vill bryta ut ordentligt. jag känner flera som varit sååå förkylda , med feber och allt som hör en förkylning till....
Just nu har jag så ont i kroppen , känner mig alldeles slut....Mår inte alls bra...
kram

http://agges.bloggagratis.se

 
Ingrid

Ingrid

9 september 2008 22:22

Hejsan Lena!
Jag förstår att du har mått riktigt dåligt, men hoppas verkligen att det är bättre med dig nu. Det verkar som om det går massor av elaka virusar just nu, man läster både här och där att folk är dåliga.
Varmt tack för grattishälsningen och krya på dig!
Kram Ingrid

http://dagbok.stenstugu.com

 
♥Annica♥

♥Annica♥

10 september 2008 19:14

hhhrm... Inte uppdaterat Lena! Tihi! Skojjar bara, men jag håller koll! Kram kram!

http://gitjejen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 30 juli 2011 10:01

En härlig vecka tillbringades hos min svägerska och svåger i Blekinge skärgård utanför Sölvesborg, deras sommarhus ligger så fint alldeles nära havet, det blev många härliga bad, trevlig samvaro med god mat och kortspelande samt inte minst långpromen...

Av Lena - 30 juni 2011 09:45

Sommaren inleddes med en kryssning till Riga och Lettland tillsammans med barnbarnet Sandra, hade jättekul i Riga, åkte först på en sightseeing med guide och sedan utforskade vi centrum med gamla staden själva under ett dygn, fanns så mycket vackra g...

Av Lena - 10 juni 2011 09:45


              Barnbarnet Sandra tog sin studentexamen på Ösby naturbruksgymnasium; nu utbildad travhästskötare m m, det var en riktigt härlig dag med solsken och blå himmel, underbart med alla finklädda ungdomar och all glädje hos dem och d...

Av Lena - 27 mars 2011 09:24

  I fredags kväll blev det Mia Skäringers show "Dyngkåt och hur helig som helst" på Västerås konserthus tillsammans med bästa väninnan Iréne..... det var verkligen en upplevelse, många skratt och till stor del mycket tragik och allvar, Mia är otrol...

Av Lena - 6 mars 2011 17:42

På tiden att jag får lite gjort här på min blogg, har ju varit stiltje som ni ju märkt länge!!!! Lovade ju någon bild från Irland, här kommer en...... och åter en ....             Sammanfattar höst och vinter här: Hösten inledde vi med...

Ovido - Quiz & Flashcards