Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Lena - 1 mars 2009 18:34


Började dagen med Alvedon för att överhuvudtaget ta mig ur sängen, värk i kroppen och skrällhosta, urjobbigt, ringde joursköterska för att höra om jag kunde få komma, kunde ha fått en tid men hon tyckte att jag skulle ringa min vårdcentral imorgon bitti om det inte blivit bättre då, idag är femte dagen med feber, brukar aldrig bli så här långvarigt dålig av en förkylning men nu är dagarna sig lika och det blir inte bättre så jag ringer imorgon till min husläkare! Satt i alla fall uppe och såg Vasaloppsstarten på TV och har sedan omväxlande varit på benen och försökt få något litet gjort och mellan varven tagit  någon Alvedon och lite vila i sängen! Nu kan jag i alla fall röra mig runt i lägenheten, undvek att göra det när sonen med flickvän var här, Åsa börjar nytt jobb imorgon och jag vill ju inte smitta vare sig henne eller Andreas om de nu har gått att undvika, det visar sig, de reste i alla fall tillbaka till Oslo igår med Swebus härifrån Västerås, tar ca 6 timmar med buss dit, blir nog en tur dit för mig och Ove i april skulle jag tro eller varför inte till 17 maj, det vore kul!



Ovido - Quiz & Flashcards