Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Lena - 4 mars 2009 19:29



För första gången på över en vecka har jag njutit en aning av att komma upp på morgonen och att läsa morgontidningen och ta en kopp kaffe, har inte druckit kaffe eller varit ens sugen på det under förkylningstiden, det säger ganska mycket om hur jag mått för kaffe är nog ett riktigt livselixir för mig, var till läkaren i förrgår, hon konstaterade att det inte var någon fara med lungor eller något annat vitalt och att jag förmodligen drabbats av en riktig "bondförkylning" med starka bakterier som kan vara svår att bli av med, jag blir  hemma denna vecka, skulle ha arbetat några dagar men sedan har jag långledig helg så på den tiden ska jag nog ha fått tillbaka krafterna hoppas jag! Är ju helt värdelöst när man inte orkar ett dugg, knappt att lyssna på talböcker, fy sjutton!



Ovido - Quiz & Flashcards